ڈاکٹر امجد ثاقب کو امن کے نوبل انعام کے لیے نامزد کیا گیا ہے

یہ ایک بریکنگ نیوز ہے اور شاید انسانی عزم اور حوصلے کے حساب سے سال کی سب سے بڑی خبر ہے.

یہ نوبل امن انعام کی نامزدگی کے بارے میں ایک اہم خبر ہے اور الحمد للہ مجھے اس خبر کا حصہ بننے کا اعزاز حاصل ہے۔

یہ انسانی ہمت، عزم، ایمان اور کردار کی کہانی ہے۔

یہ ایک ناممکن کہانی ہے۔

آکسفورڈ اور ہارورڈ کے تعلیم یافتہ ایمریٹس پروفیسر اور عالمی ماہر پروفیسر میلکم ہارپر نے تبصرہ کرتے ہوئے اسے “اخوت استثنیٰ” قرار دیا، اور کہا ‘بعض اوقات، قوانین کو توڑنا اچھا ہوتا ہے. اٹ از گڈ ٹو بریک دا رولز’۔

مائیکرو فنانس کے یہ اصول غریب ترین غریبوں تک پہنچنے اور ان کی خدمت کرنے کے لیے توڑ دیے گئے تھے، جو بینک سے محروم تھے، جن کے پاس مستقبل کے حوالے سے کوئی امید نہیں بچی تھی۔

یہ ایک شخص کی کہانی ہے جو اپنے دوستوں کے گروپ کے ساتھ انسانی بھلائی کی طاقت اور ‘مواخات’ کے جذبے پر یقین رکھتا تھا اور تاریخ رقم ہوئی۔

تقریباً 20 سال پہلے ایک بیوہ کو 100 ڈالر کا عطیہ 1 بلین U$D سے زیادہ کی تقسیم میں بدل گیا۔ سوچیے کہ دس ہزار کی رقم 165 ارب روپے سے زائد میں کیس بدل سکتی ہے؟ یہ نبی کریم صل اللہ علیہ والسلم کی 1400 پرانی سنت کو زندہ کرنے کا کرشمہ تھا کہ انہونی ہوتی چلی گئی.

صرف یہی نہیں، اس سے بھی زیادہ حیران کن بات یہ تھی کہ صفر ضمانت کے ساتھ پچاس لاکھ سے زائد قرض لینے والوں سے 99.8 فیصد وصولی کا تناسب۔

اخوت (بھائی چارہ یا بہن) نے پاکستان میں پچاس لاکھ سے زیادہ خاندانوں کو صفر سود پر قرض حسنہ تقسیم کیا، جس سے تقریباً 30 سے ​​40 ملین افراد متاثر ہوئے۔

ہارورڈ، وارٹن، ایل ایس ای، آکسفورڈ نے تحقیق اور کیس اسٹڈیز کیں اور مائیکرو فنانس میں ہونے والے معجزے کے بارے میں حیرت کا اظہار کیا جو دنیا کا سب سے بڑا سود سے پاک ادارہ بن گیا۔

ڈاکٹر محمد امجد ثاقب اور اخوت کے ساتھیوں اور رضاکاروں کو سلام جنہوں نے یہ غیر معمولی کہانی تخلیق کی۔

ڈاکٹر امجد ثاقب کو 2022 کے امن کے نوبل انعام کے لیے نامزد کیا گیا ہے۔ وہ پہلے ہی 2021 میں ایشیا کا سب سے بڑا اعزاز رامون میگسیسے ایوارڈ حاصل کر چکے ہیں جسے ایشیا کا نوبل پرائز کہا جاتا ہے۔

یہ ہم سب کے لیے اعزاز کی بات ہے کہ ڈاکٹر امجد ثاقب کو امن کے نوبل انعام کے لیے نامزد کیا گیا ہے۔ تاہم، لاکھوں لوگوں کے لیے، انہوں نے انسانی وقار کو بلند کرکے، ناممکن کو پہلے ہی کر دکھایا ہے جو کسی بھی اعزاز سے بلند تر ہے۔

2022 کے نوبل انعام کے لیے نامزدگیوں میں پوپ فرانسس، ڈیوڈ ایٹنبرو اور گریٹا تھنبرگ کے ساتھ ڈاکٹر امجد ثاقب بھی شامل ہیں۔ شاباش، آپ سب شاندار لوگ ہیں ♥️

مبارک ہو پاکستان🇵🇰

عارف انیس

ان لوگوں کے لیے جو اخوت کا عطیہ دینا چاہتے ہیں اور اس ناقابل یقین کہانی کا حصہ بننا چاہتے ہیں:

https://akhuwatuk.org/donate

Leave a Reply

Your email address will not be published.